2016

Seni kalbime koyan Tanrı, beni de senin kalbine koydu mu?

Ne kadar tanıdıksın ve ne kadar da yabancı... Sanki hep varmışsın ama hiç de olmamışsın. Sanki sırtımda bir bensin, silik. Hiç görmemiş ama hep taşımışım. 

Sanki günlerce sevişmiş ama hiç dokunmamışım. Seninle şişelerce şarap içmiş ama hiç sarhoş olmamışız.

Hep var olmuşuz da birbirimize hiç ihtiyacımız olmamış.

Çocukluğumuz beraber geçmiş de yolda görünce hatırlayamamışız.

Şu kanepede sevişmiş, şu masada kahvaltı etmiş, o şarkıda dans etmişiz de, hiç seviyorum dememişiz birbirimize...

Hiç sevmemiş sadece tanışmışız belki de...

Ya da ben şizofrenmişim de sen de bana gülmüşsün hep...

Ya da sen depresyondaydın ve ben seni hiç kurtaramadım...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç... sevmemiş, sevişmemiş, yememiş, yıpranmamış, küsmemiş, kavga etmemiş, barışmamış, heyecandan ölmemiş, koklamamış, küfretmemiş, öpüşmemiş, yalan söylememiş, uykusuz bırakmamış, ağlamamış, ağız dolusu gülmemiş gibi...
- memiş'ler, -mamış'lar arasında; hepsi mıh gibi aklımda!

ve "ben depresyondaydım ve sen beni hiç kurtaramadın..."
e o kafayla kaktüs katili olmamdan belli ;)
iyi ki, oralarda bir yerlerde halen varsın küçük kafa, artık bendeki tümden YOKluğuna rağmen :) :*

(yazını da böyle üzerime alınırım :p)

sapozhkelekh dedi ki...

ahhahahhahah :) çok başka yerlerdeyiz. ama aynı yöne bakmışız.. koca kafa :)