wuhu eski sevgili

sevgili sevgilim...


bir şarkının aniden kulağımda çınlamasıyla yazıyorum bunları ve kendimi alamıyorum işte ne var. Seni görmeyeli -öyle sanıyorım ki- aylar oldu. neler yaşadın bilemiyorum, ben neler yaşadım sen de bilemiyorsun, ilgilenmiyor da olabilirsin; mümkün. seni ilk gördüğümde kafamın ne kadar güzel olduğunu anlatacaktım aslında, konu sen değildin. hep o kafadan olsam keşke, genel halim olsa o. Olmuyor, neyse. hazmedilmesi gereken bir takım, sikim bokum bir sürü götingirik şey olduğunu bilmeme rağmen, zaman zaman seni düşünmeden edebiliyor değilim. kızıyorum lan sana çok. çok sonraları benle ilgili durumlarda yaptığın yorumlar sevimli geliyor evet, ama keşke gelmeseydi. keşke benim hakkımda atıp tutsaydın geçmişte kaldığım andan itibaren. senin için yapmayı planladığım hiçbir şeyi yapamamış olarak içinde balon patlamış biri olarak şunu diyorum zaman zaman "başka bir yerde, başka bir zamanda, başka bir vücutta"...

düşünüyorum ne kadar sevmiş olabilirim... aslında benim çok sevmek gibi bir huyum yok güzel sevgilim, benim güzel sevmek gibi bir derdim var. 

görüşürüz.

Hiç yorum yok: