MMMFFFSSS KOKMA ÖYLE KOKMA BÖYLE!!!!!!!

                                   
 sevmek ne acayip bir şey lan. karşılıklı veya karşılıksız, bir şeyi sevmek... çok yüce bir şey lan valla. tabi ben bir insanı sevmek üzerine yazacağım  şu an yazacaklarımı. çünkü çok önce dinlemiş olsam da bugün beni benden alan şarkıyı dinledim. yine nil, yine nil tarzı, romantik komedi gibi bir şarkı "hakkında her şeyi dilmek istiyorum". Şarkıda hem sevdiceğine sesleniyor nil, hem de kendine. diyor ki "güm güm güm atma kalbim, atma şöyle, duyulur dışardan...
inanılmaz sevimli bir de bir güzel kokusunu çekiyor karşısındakinin, "kokma böyle, kokma şöyle" diyor. nasıl da gülümsetiyor. lanet olasıca koku hafızası! ayrıca insanın içine bir huzur dolduruyor resmen yahu, tutuyorsun sevdiğinin elini sanki bu şarkı çalarken, boynuna yaslanıp öpüyorsun yanağından derin bir nefes alırken. hatta tatlı sert bir rüzgarın estiği bir sabahta yürüyorsun adeta "bu aşk değil de nedir?"
sevmek güzel şey anlayacağınız, öyle veya böyle birini sevmek en güzel şey. "çık damarımdan" deseniz de hiç gitmesin istersiniz. ve bilmek istersiniz işte alenen, "hakkında her şeyi duymak istiyorum, her şeyi tek tek anlat istiyorum" diye kükrer içiniz. "yine görmek, yine öpmek filan"...


hakkında her şeyi duymak istiyorum!


bu cümle ise başta nil'den ve her şeyden bağımsız olarak tokat etkilidir. kimisi kaldıramaz hakkında her şeyi duymayı, bilmeyi vs. bilip hala seversen ezik olursun, bilmeyip sormazsan kafanda yazar yazar deli olursun. kurtuluşu yok. o yüzden en güzeli çocukluk aşkınla evlenmek lan. böyle beraber büyümeceler, sevgililerini tanımalar, sallamamalar "ımaaağn çocuktuk ayoooğl" tarzı tepkiler. valla lan. mesela ben, benle evlenecek adamın aklına sıçarım yani, çok net. bu saatten sonra kalk baştan anlat, ben böyleyim, şöyleyim, şunu şu yüzden severim bunu bu yüzden sevmem demek falan, uuu şit. ama yine de bilmek istiyor lan insan, lanet bir dürtü bu. Rabbım bizi neden böyle yarattın? isyan ettiğimden değil, anlamaya çalışıyorum. en "bana ne abi geçmişinden" diyen insan bile -ki bu ben oluyorum- yine de istem dışı olarak bir soru işaret saklıyoruz gözlerimize. halbuki mesela her ilişkide format atsalar bize. ağırlaşınca bir format daha, bir hatun daha, ağırlaştı mı bi format daha bi adam daha. bakın nasıl mutluyuz.

tabi hep şaka bunlar. sevmek sevilmek, mücadele etmek, göğüs germek, olduğu gibi kabul etmek... hepimiz için diliyorum, hep güzel şeyler bunlar.
neşem geldi lan yemin ederim. oysa mutsuz piçin tekiyim. yersen.

2 yorum:

Luciana dedi ki...

Çok güzel olmuş ya. Hatta bir arkadaş single'ı kendin alma ben hediye edeyim dedi, çoğsevindim yaheyyas.

sapozhkelekh dedi ki...

di mi di mi, mükemmelo, muhteşembır.