uçuyor kavallar!

bu tip yazılar yazarken aslında kendimi garip hissediyorum "eleştirmen değilsin ki sen" diyorum. ama müşteriyim lan ben diyerek kendimi haklı çıkartıyorum. neyse, uzun lafın kısası, dün çok sevgili bir dostumla seni görmem imkansız konserine gittik. saat 22:45 civarı soluğu Nublu'da almıştık ki ekip üyelerini sokakta rakı içerken görünce gülümsedik. Biraz konuştuktan sonra içeri girdik.


Seni görmem imkansız iki güzel kadından oluşuyor ve tam olarak yaptıkları müziğin türü nedir bilemiyorum. inanın bilemiyorum ama çok seviyorum. deneysel müzik diye bir şey varsa eğer, bu onları anlatabilir. Sahnede bir masa, önlerinde minik klavyeler ve bilmediğim bir teknik ekipman daha, bir bardak da rakı!
Allah'ım, bu ne keyif. Zaten çok sevdiğim şarkılarını dinlemeten yeterince zevk almışken, bir de o ekipmanları sayesinde müzik alt yapısı daha da bir ortaya çıktı. Daha çok izlenmeli, daha çok takip edilmeliler. Bu iki güzel kadın Gaye Su Akyol ve Tuğçe Şenoğul. Gaye Seni Görmem İmkansız dışında Toz ve Toz'da da yer alıyor. Daha önce de Mai'de yer almış. Tuğçe ise hem Kahinar'da hem de Seni Görmem İmkansız'da. Gaye resim çiziyor, Tuğçe blog yazıyor vs. Daha araştırsam neler çıkar. Yani her yerde bu kızlar... 

Konser sırasında ikisi de pek neşeliydiler ve dinleyenler de pek keyifliydi. İtiş kakış olmadan kimisi yerde kimisi ayakta şarkılara eşlik eden de vardı, sohbet eden de. Ancak arkamızda bir çift ayarsız bizi sinir etmedi değil. Çok mutlusun adlı şarkılarını da yanımda boylu boyunca duran Mabel Matiz'e armağan etmeleri de jest oldu.

bu grubun henüz bir albümü yok. Olsa ne iyi olur mu? bilemem. ama şarkılarıyla bir yerlere dokundukları kesin. bir kaç yeri sallayıp bir kaç taşı yerinden oynattıkları kesin. bulun onları, dinleyin, izleyin, sevin...


Mehmet güreli'nin "kimse bilmez"ini bir de onlardan dinleyin,
en gizli ve çürük oda'da bayılın,
saygım var, kum enfes kokar'da kendinizi kaybedin,
çok mutlusun'u damardan alın.
dahasında da bana teşekkür edeceksiniz zaten...


ha bir de kafalarındaki şeyler kaval. adını bilmediğim böyle de bir şarkıları var, uçuyor kavallar!

Hiç yorum yok: