Nevizade'm


Siz Beyoğlu'nu bir de bana sorun, siz Nevizade'yi bir de bana sorun...
Evet!
Siz şimdi bilmezsiniz Akdeniz'de sevdiğiniz adama "ayh evet çok seviyorum seni" deyip öpmeyi. Siz bilmezsiniz balık pazarında o adama sarılıp ensesinden kokusunu çekmeyi. Bilmezsiniz ulan. Akdeniz'in duvarlarına sevdiğiniz adamın adını yazıp ayran içmek nedir, bilmezsiniz. Ben bilirim. Siz bilmezsiniz Kameriye'de sevgilinizin bardak devirmesi üzerine şen kahkahlar atmak nedir. Siz bilmezsiniz Emek Sinemasını merak eden bir kişiyi oraya götürmenin heyecanını,hele ki o kişi hoşlandığınız kişiyse. Sonra siz hiç bilmezsiniz Lambo'da öpüşüp kalbinizin ağzınıza gelmesini ve siz bilmezsiniz kimsenin bilmemesi gereken bir aşkı Peyote'de saklamaya çalışmayı. Çağlar'da ya da Abbas'ta çılgınca rakı içmeyi de bilmezsiniz, sarhoşluktan tuvaleti bulamamayı da. Siz Mest'e yeni sevgilinizle gidip eski sevgilinizi görmeyi de bilmezsiniz. Arasta'da kalabalık gruplarla şat çakıp ay nevır oynamayı da bilmediğiniz için muhtemelen Vera'da lavaboya kusmayı da bilmezsiniz. Hayatının kadınının doğum gününü Şahika'da kutlamayı hiç hiç bilmezsiniz. İhsan'da gay muhabbetleri yapmayı da bilmezsiniz zaten. Çardak Meyhane'de rakıları devirip masalarda çılgın atmayı hiiç bilmezsiniz. 7. Kat'a gidip içmeyi ne bilirsiniz siz? Sanat'a gidip manzaraya bakıp bakıp dertlenmeyi nereden bilirsiniz, bilmezsiniz. Siz bilmezsiniz dedim mi bilmezsiniz.
O kadar!

1 yorum:

Ö. dedi ki...

Umumi klozetlere oturmadan işediğimden en son(Mart2011), Sanat'ta paçamı suladım. Neyse ki şarap kısmındaydık, loş ışık falan yırttım.