İnsanlar birazcık vefasız biraz da unutkan ve aptal aptal aptal...
insanlar birazcık unutkan biraz da vefasız ve aptal...
.
.
Bir keresine 2 arkadaşımla parkta oturmuş içiyordum. "oğlum, bir şey dilerken nasıl dilediğine dikkat etmen gerekir. 'alllaaaaam paraaa veeeer' diye dileme" dedim. Ama günlerdir dilediğim bir şey vardı. Dün oldu hem de alakasız bir şekilde. Ama maalesef hiç istemediğim bir şekilde. Dilerken aklımdan geçmeyeceği bir şekilde. Geçse de, "ay öyle olcaksa olmasın" diyebileceğim türden.
.
.
Çok yorulmuşum bunu anladım sabah uyandığıma. Sabah kendi yatağımda uyandım, oley. Uyandım, gecenin sarhoşluğundan çirkinleşmiş yüzüme ve yağlanmış saçlarıma baktım, gülümsedim. Bunlar eğlenmenin,neşenin izleriydi. Biraz da acının sanırım. Gittim ıspanaklı böreğimi aldım, gazetemi aldım, Müge'ye uğrayıp eve geldim. Mutluyum lan ben, dokunmayın bana.
.
.
ps: *Yasemin Mori, sen ne yani yavrum?
*Yasemin Mori seni yerim ben.
*Kevin'i gördüm,sevinim. Özlemişim falan.
*Peki benim barda uyuklamam neydi?
*Peki tuvalete giden arkadaşımı gelince koklamam neydi?
*Peki Yasemin Mori neydi?
*Peki MUTSUZ PUNK ne aaabbiiiiiiii?
*Peki Bronx'ta sırf bedava diye tekilanın limonuyla savaşmam neydi?
*Her yerde ağırların olması neydi peki?
*Peki bir başka mekana gittiğimizde, Dolares'in okul arkadaşına "sen gay misin?" demem neydi?
*Peki çocuğun gay çıkması neydi?
*Peki bize sigara içilen bölümü gösteren garsonu öpen Dolares!!! Sen ne yani?
*Benim McDonalds bardağıyla 90'a takmam ve gol yiyen çocukla "çak kanka" muhabbeti yapmam????????
*Yeşil dantelli südyen :)
*Südyen mi sütyen mi?
*İnsanlar vefasız.
*Yeşilköydeki kaşarlı tavuktan istiyoreeee...
*Yine de bi noktada mutluyum sanırım.
*Minik'i özledim.
*Uzun lafın kısası nasıl bir şeyin içindeyim bilmiyorum, sorgulamıyorum da :)

2 yorum:

Duygu Tekinel dedi ki...

yeşil sütyen. insan değildi.

sapozhkelekh dedi ki...

hahahaha, acayip bir şeydi : )