Aslında bir konu var.
"HETER YA!!" diyorum. Olabilecek tüm çift kombinasyonları önüme geliyor. Olmasını istediğim hariç.
Hepsine yol verdim. Terkettim, terkedildim,reddettim, reddedildim ve hepsi bitti gitti. Bazıları benim bile değilken terkedildim mesela, o kısmı trajikomik. Son 2 haftanın geneline baktığımda yaptığım en aptalca şey geçen cumartesi akşamı yanıma diş fırçamı almak oldu sanırım. Sanmıyorum hatta öyle. Çimen'e de anlattım. Halime güldü, "ben de yaşadım hep bunları" dedi. "Geçecek" dedi. İnanmadım. "Geçmeyecek" dedim. Geçmeyeceğinden emindim. Sonra sabah birden geçti. Sinirlendim bi an. Konuşulan her şeyden cımbızla bir kelime seçip üzerinden aşk acısı çekiyordum. Minik'in de dediği gibi "acı çekmek için düşünüyordum". Daha yazacaklarım var, ama işim de var. Şimdilik bir nokta koyuyorum bu yazıya. (26 temmuz - 13:11)

p.s.: Yasemin Minik'in kuzeniymiş. Çimen'le başımızdan aşağı sular döküldü, hahaha
Çimen çocuğunu tükürecekmiş.
Minik Çimen'in kedilerine morfin verip mandallayacakmış.
Duk beni 3 kez kendi kendime konuşurken yakaladı.
Şu fotoğraftaki kollara bayıldım.
bütün Tünel kepenkleri ve duvarları bu kollarla dolu, hihi :)
Unknown kızlar ve erkeklerle gayet dans edilebilir.
Bana format atılıyormuş, bak yaa. Lafa bak.
Müge'ye yazmayacakmışım, emir büyük yerden, ümitlerim kırılırmış. Mal!
Zaten kulaç atmamıştım, serinlemek için bi dalıp çıkmıştım. Bir kez daha terlersem bir başka yerde yeniden dalıp çıkabilirim.
Duk, Çimen ve Minik iyi ki varmış.
Doğum günüm için buluştuk ama kutlamayı unuttuk sanırım.
Kutlamayı unutmamızın sebebi Çimen'le Minik'in adiğğğce cilveleşmesi olabilir :)
Bilinmez bir şekilde morluklar var kollarımda ve bacaklarımda. Bodozlama bi gece yaşadım sanırım.
İstanbul beni hapsetmiş.
Eğilip bükülmeyeceğim ve özür dilemeyeceğim artık.
Normale döndüm ama hala davulcuları sevmiyorum, sevmeyeceğim.
Orospusun Isabel.
Dirty Diana :P

Hiç yorum yok: