8 ve 13'e Acırım Ben

8 ve 13 e acırım ben. Acımam ama 8 olmak istemem,hele 13 hiç… mesela5 şanslıdır,3 de. Ama 8in şans dünyasında yeri yoktur 13ün hiç yok.havariyle ilgisi yok 13 şanssızdır,13ü sevmezler,”benim uğurlu sayım 13” demez kimse. 13 son yudumdur,garson alıp götürür. 23 güzeldir,nisanı vardır temmuzu vardır. 8in bir şeyi yoktur.şubatı bile yoktur benim gözümde. 18 şanslıdır,3 de şanslı ama 13 ve 8 şanssızdır. Hayat 8 ve 13 için zordur. Erkek gibi olmalı,bayan gibi görünmeli ve eşek gibi çalışmalıdır 8 ve 13. ama hiç biri olamaz tam anlamıyla.
Aslında 8, 13e göre daha şanslı bir sayıdır. 13 en kötüsüdür. Bilardoda bile 8in hiç olmazsa bi havası vardır 13 tınn!!

Hayat 1,3,5, ve 0ın hayatıdır. En zengin sayılar onlardır. 0ın olup olmadığını bile bilmiyoruz ama en zengin sayı odur benim gözümde. 8 ve 13 ise Tülin ile caner gibidir. Çağırıldıklarında gelirler ağlayıp dönerler. 0 ve 1,2,3,5 ise Tarkan,sezen aksudur şebnem’dir zaman zaman. Ama asla tülinle caner gibi değildir… 13 ve 8 tırttır,zırttır.
İnsan 8 yaşında 2. ya da 3. sınıftadır ve ilk sene harala gürele geçmiştir. Ama artık okuldan sıkılmanın zamanı gelmiştir.13yaşında da biyolojik gelişmeler olmaya başlar. Artık kız erkek bir arada değildir. Sevmez 13ü kimse. Artık erkekler lastik atlamaz ve kızlar futbol oynamaz, 9aylıkta kaleye geçirilmez.
Sonuç olarak 8 ve 13 zavallıdır.sonsuzdan daha eksiktir. Sonsuz niye eksiktir dersen o başka bir yazının konusudur. 8 i ve 13 ü sevelim kullanalım.sayısal oynarsak 8i ve 13ü de yazalım.

1 yorum:

Luciana dedi ki...

Amacım baltalamak değil, ama 8 benim uğurlu rakamım. Bir uğrunu gördüm mü bilemiyorum, ama uğurlu rakam sorarsa birileri, 8'dir cevabım.