cuma akşamı ne zamandır geçirmediğim kadar güzel bir akşam geçirdim. sevgili mabel matiz'in beyoğlu hayal kahvesi konserine gittim. 
her geçen gün sahneye biraz daha yakışan bir adam mabel...
 pek neşeli pek keyifli ve sakin bir ortamda oturup şarkılarımızı söyledik. şarkılarımızı diyorum, kendini beğenmişlik yapıyorum ama her bir şarkısı o kadar ben ki, ben yazsam bu kadar kendimi bulamazdım eminim ki...
şarkılar şarkıları, kavırlar kavırları kovalarken, eline gitarı alınca mabel, zaman'ı da çalıp söyleyince resmen tüylerim ürperdi... o an orada değildim de şarkı benimleydi sanki...
zaten şüpheli ve kül hece'den bahsetmeme gerek yok...

sefil ve çırılçıplak davetin için teşekkürler mabel matiz...
en yakın zamanda yeni albümünü dinlemek ümidiyle...

unutmadan: yıldız tilbe'nin aşk yok olmaktır şarkısını mutlaka mabel'den de dinlemelisiniz...

Hiç yorum yok: