V

sana çok benzettim bu kızı. resmi görür görmez seni görmüş gibi sevindim. 2 gündür aklımdaydın. seni çok özlediğimi düşünüp durdum. bunu gördüğümde daha da çok özledim. yok, daha çok özlenmezdi. ne kadar çok özlediğimi anladım.

sonra ardarda sevdiğimiz şarkıları dinledim.. roads dinledim, sorta fairytale, nylon smiley, kül hece dinledim.
özledim işte lan.
eve gidip o atlı karıncayı odamın en güzel köşesine koyacağım ve döndüğünde sana nargile yapıp oyuncağımı kuracağım.

şimdi bunlar geldi içimden...

fonda: mabel matiz - kül hece

2 yorum:

Gria Himonas dedi ki...

Şimdi bunlar geldi içimden...

Arkadaşım, dostum, babam, oğlum...

Az önce uyandım ve az önce rüyamdaydı o. Bir erkeğin bana hediye vermesini kıskanıyor ve ortalığı yıkıyordu. Keşke, keşke...

sen sen sen
yok olabilirsin ama
seni sevmiş olmam yok olabilir mi?
ve ben de yok olabilirim ama
özlemiş olmam yok olabilir mi?
özlemiş olmam yok olabilir mi?

öylesine yer alıyor ki karşımda
sen sen sen
derken, özlemiş olmam yok olabilir mi ah?
özlemiş olmam yok olabilir mi ah?
özlemiş olmam yok olabilir mi ah?
özlemiş olmam yok olabilir mi?

sapozhkelekh dedi ki...

:)