her şey çok güzel olacak demiştim bu yıl için. ilk başta umudum yoktu da, şimdi şimdi güzelleşiyor gibi bir şey. biz taşınıyoruz da :) keyfim çok yerinde. sevimli ama küçük bir evde yaşıyorduk. hala yaşıyorum, bu hafta da yaşayacağım. ama şimdi çok daha güzel bir ev. sakin rahat ve BÜYÜK! evet en önemlisi bu. zaten bu eve de idareten taşınmıştık ve artık idare edemez olmuştuk :) yaş olarak büyüdüğüm gibi enime de büyüyorum hala. neyse her şey çok güzel olacak evet.

umarım bu yazıyı okuyan herkesin de hayatı bu yıl daha güzel olur, her şeye rağmen...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de mesela bu sene meeezun olsam, KPS Sınavı ile İzmir'e atansam. Küçük ev de olur lan! (:

Ö.

sapozhkelekh dedi ki...

sldkfjlkj

.....KÖ....
seni seviyorum bebeğim, amin inşallah. topun ucuna kouycim seni, fırlatcam izmireeeee :)

ö <3 b

ps. başka b :)

Adsız dedi ki...

Öz <3 bıkbık
asfhgdgdfdjhgh