Peki vol. Bükem

Peki benim galeyana gelip, kızları da galeyana getirme çabam?
Peki benim sadece Bükem'i kandırabilmiş olmam?
Peki Bükem'in parfümünün Bambi'nin kolonyalı mendili gibi kokması?
Peki Dolores'in "meğersem" holigan olması?
Peki Küçük Beyoğlunda içinde yüzlerce lira olan kartımın bakiye vermemesi?
Peki Bükem'le 1 tl için çanta karıştırmamız?
Peki Bükem'in "boşver kızım 75tl hesap ödedim" diye övünmesi.
Peki şat içmeye Arasta'ya gitmemiz?
Peki "amaan çarpmadı bee" derken bir yandan da "abi iyi ki varsın lan amına koyim" triplerine bağlamamız?
Peki peyote'de otururken sürekli gülmemiz?
Peki Dolores'in Peyote'den içeri "hoyloyloy loy beşikaaaaşşK" diye girmesi ve bizim ona 15 dakika gülmemiz?
Peki her şeye 15 dakika gülmemiz?
Peki Dolores'in tribünde alkol takası yapması?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki benim tuvalete gitmem?
Peki Bükem'in düşen ama asla kaybolmayan inci küpeleri?
Peki Dolores'in "her zamanki gibi" buna hiç şaşırmaması?
Peki benim tuvaletten gelir gelmez Dacar'ı arayıp dalga geçmem?
Peki Bükem'in sol elini kaldırıp, "artık sol" demesi?
Peki Bükem'in Fernando Jose Altamiano olması?
Peki Peyote'den çıkarken Bükem'in merdivenleri uçarak inmesi?
Peki çıkınca Nevizade'de "ah ah vah vah ben bu hallere düşecek kadın mıydım" diyerek yürümesi?
Peki Bükem'in BERGEN olması?
Peki benim gülmekten yere oturup kalmam?
Peki ben otururken birilerinin bana elma atması ve bunu Dolores söylediğinde fark etmem?
Peki elmaya " heaa tutturamadın ki" dedikten 1 dakika sonra kaşımda bir incir patlaması?
Peki benim kaşımda patlayan inciri, Dolores söyledikten sonra algılamam?
Peki kaşımda patlayan incire "bak bu sefer tuttu" diye karşılık vermem?
Peki bok varmışçasına Joker'e gitmemiz?
Peki benim orda çat çat şat yapmam ama biri için içerken sinir olup yudum yudum içmem?
Peki her boka içmemiz?
Peki taksiyle pazarlık yapmam?
Peki Ayşe Teyze?
Peki Ayşe teyze sen ne yani, ömrüm gitti be kadın.
Peki benim Ayşe teyzeyi görünce kaçmam?
Peki taksicinin TSM çalması ve benim, "abi ne yaptın şimdi yeaaa" diyerek eşlik etmem?
Peki eve gelip "anecim seni çok seviyoreee" triplerine girmem ve annemin beni sallamaması?
Peki ben kusarken annemin, "hiç bir şey çıkmadı, aç karınla içmeyin kızım" demesi ve ardından "piç" diye eklemesi?
Peki ben?
ben ne yani?
ne zaman akıllanacağım, ne zaman durulacağım?
bilmem :)
güzel böyle her şey.
hayattan çalıyorum :)
şimdiyse ofiste bayılmak üzereyim...
hayat güzel...


epey geç gelen edit: Peki Peyote'nin tuvalet camlarının buğu CAM olması? Şimdi geldi aklıma lan :P


ertesi gün pekisi;
peki bükem'in kaşımda patlayan inciri hatırlaması ama düştüğümüzü hatırlamaması?

2 yorum:

mayksisman dedi ki...

Laaaaaaaaaaaaaan. dskfjdsljfldsjfldsf. Altıma sıçtıysam bilelim!

Sizi çok seviyorum.

Beni de sevin...

Beni...
Beni...
Benassi.

sapozhkelekh dedi ki...

beni beni benassi de benim esprim ha!
bu da böyle biline :)
ayrıca seviyoreeeeee