Björk Bana Hep Vurgun Zamanlarımda Geldi ya da O Vurdu


üniversite yıllarındayım o zamanlar, gencim sütüm. Şaka lan şaka 3yıl önce falan işte. Gerçek bir depresyon değildi belki ama depresyonun tüm belirtilerini gösterdiğim bir dönemdi. kendimin dışına çıkıp kendime baktığımda zerre kadar ben olmayan bir karı çıkıyordu karşıma. peltek bir çocuğun söyleyişi gibi ağzımı doldura doldura küfrediyordum kendime. yaradılışıma, bu içinden çıkılmazlığa. Tam bir despreyt hağuzvayftım lan. Suzın mıydı kızıl kelle olan. oydum ben. henüz björk dinlemiyordum. herkesin gıpta ile baktığı bir ilişkim, bir şekilde devam ettirdiğim bir okulum, şehir dışında bir öğrenci evim, doyasıya alkol alabilecek param, yakışıklı mı yakışıklı da bir sevgilim vardı. ama henüz björk dinlemiyordum. henüz Oruç aruoba okumuyordum. henüz ben ben değildim.
Sonra bir gün!!! diye başlayan bi cümle kurmamı beklemeyin götler. kurmayacağım. sevgilimden bir tavrı için ayrılmaya karar vermiştim. o bunu bilmiyordu. eve hiç adam atmadım, kadın da atmadım, çanta bavul falan atabildim işte müsadenizle.
ve ben björk dinledim. bu sefer duyamadım dinledim ama. hem de Joga dinledim çok fena. Sanki ben camdanmışım tamam mı, karşımda da adı JOGA olan bir şovalye varmış elinde uzun, parlak kılıcıyla.
ve bana doğru koştu o. koştu koştu içimden geçti o şovalye. evet tam anlattığım gibi oldu. inanmıyor musunuz bana, ben deli değilim. tam da anlattığım gibi oldu. ben parça parça oldum. parça pinçik oldum. tuzla buz oldum. yok oldum ve birden -tam da filmlerdeki gibi- tüm o tuz buzlar birleşerek beni yeniden vücuda getiriler. şovalye beni kırıp geçtikten 3 adım sonra zınk diye durdu. arkasına bile bakmadı ben tekrar toparlanırken. hava karanlıktı. camlığım matlaştı, sertleşti, güçlendi sanki.
ben björk dinlemeye başlamıştım evet.
neden yazdım tüm bunları? az önce tam da az önce kahroluyordum da ben.pagan poetry'yi izliodum deylimoşından. björkün yüzü ebemi sikti, ruhumu çitiledi çünkü. hatta şuradan açtığınızda, björk'ün tam da 02:42'den itibaren başlayan yüz ifadesinde buldum kendimi.
öyle bir manik depresif hal işte benim halim.
ben masumum.
suç kelimesi henüz doğmamış ki...

ps:canım; 6. günde, sana düşen de björk -bachelorette

Hiç yorum yok: