şirkette doğum günümü kutlayacaklarını biliyordum. bir de normalde o kadar değlim ama şirkette gerçekten kimseyi sevmiyorum. kendi ekibim ve 3-4 kişi dışında insan kimseyi mi sevmez? sevmiyorum abi ne yapayım. neyse pasta sevmediğimden kelli dondurma, rejimde olduğumdan kelli de coca-cola zero almışlar. bir de dans eden bir oyuncak aslan. bayıldım ona. tam mutfakta o aslanla onun şeklinde dans ediyordum. patron girdi içeri ve maç kaç kaç bitti dedi. "ok by" demeliydim o anda bence. cool takıldım demedim. Eda, Ersun ve Hamdi en çok sevdiklerim yeaaa :D
yerim onları ki ben :D

sonra, beni bilen tanıyan 5-6 sağlam arkadaşımdan da isteyeceğim bir hediye var. 4 üne söyledim ciddiye alınmadım. Şöyle ki;

neyse kısmet değilmiş. doğum günü güzel şey ya. ben acayip önemsiyorum doğum günümü. Önemli abi, ben doğmuşum lan. bi bilu kolay bulunmuyor bu alemde. ben bulamadım, bulursam evleneceğim zaten. yeni yaşımdan da dileklerim başta sağlık, para, mutluluk, huzur klişeleri elbette. ama akabinde şey istiyorum ya, heter ya diyorum ve kendim gibi bir insan istiyorum aşk hayatımda. Sonra para da çalışıp kazanayım istiyorum ama iyi çalışıp iyi kazanayım istiyorum. Sağlık huzur en cicisinden olsun, sevdiğim herkes yanımda olsun istiyorum. Sanırım doğum günümde gerçekleşecek bu durum. Tüm sevdiklerim olamasa da %90lık bir oranla eğleneceğiz sanırım.
hay ağzıma sıçsınlar, çok heyecanlıyım lan, kalbim sıkışıyor.
kendime de koparılan çiçekleri armağan eder giderim lan ben.
ay yerim kendimi, iyi ki varım iyi ki sevmişim lan kendimi, uuiiyy!!!

Hiç yorum yok: