korkarım tanışacağız sizinle


birkaç film seyredeceğiz belki de

ellerim tanışacak ellerinizle

seveceksiniz beni uzun uzun

içimde telaş olacak aşkınız

bir başka bakacağım günlere

dünler dahi değişecek gözümde

seveceğim sizi hem de çok


korkarım alışacağız birbirimize

hangi yemeği sevdiğinizi bileceğim

siz televizyona bakarken

ben saçlarımı öreceğim

konuşmadan oturacağız aynı evde

midem kasılmayacak artık sizi beklerken

seveceksiniz beni, hem de çok

ama işte, daha az bir keyifle


korkarım gideceksiniz sonra siz

biraz ferah ruhunuz, biraz üzgün

uykunun o ipek saflığında gelecek nefesiniz

özleyeceğim sizi, hem de çok

benden bir ses bekleyecek, aramayacaksınız

hem özleyeceğiz hem uzakta dinleneceğiz

ve işte böyle biz artık biz olmayacağız


korkarım,

tanışacağız,

sevişeceğiz,

ayrılacağız sizinle...




süper bir insanım ben. herkes gibi siz de beni tanısanız, uygun zamanda, uygun yerde karşınıza çıksam bana aşık olursunuz. bi kere duyarlıyım, umutluyum, komiğim. severim sevdiğimi ve mutlu etmek isterim. her şeyi yaparım sevdiğim insanları mutlu etmek için. maddi manevi hiçbir şeyi sorun etmem. yardım severim, hayvan severim, süper yemek yaparım. gezmeyi, kitap okumayı severim. alim değilim ama bilgiliyimdir. olumlu ve keyifliyimdir. inançlı ve açık fikirliyimdir. sevdiğim insanın bir dedğini iki etmem, anlayışlıyımdır. vefalıyımdır, nankörlük yapmam. eğrim eğri, doğrum doğrudur. karşı tarafı kendimden çok düşünürüm. isterim ki gülelim eğlenelim, mutlu olalım.

ama ben de terk edildim 1 hafta 1 saat önce bugün.

tam da bugün.

ve sancılıdır artık hayat benim için. gidene üzülmekten de değil. hani inanası gelmez ya bazen insanın hiçbir şeye. aşka, sevgiye, dostluğa, arkadaşlığa, sözlere, yalanlara, şarkılara... sonra 1 adım geri durmaya başlar, dramatik kitaplara veririm kendimi. özümü bilirim ben, gerçeği de. bir daha ki ten yine aynı şeyleri yaşatacak bana. asla ders almadan hunharca tüketeceğim onca insanı ve bir gün yalnız kalmayacağım.


böyle de çelişkilerle dolu bir insanım MEFELA!


neyse ok by

Hiç yorum yok: