şimdi öyle bir şey ki hissettiğim... hem çok keyifli hem içine biraz hüzün katılmış gibi. yani nasıl anlatsam... yemek yaptığınızı düşünün. hani taze nane ile kuru nane arasında seçim yapmanız gerektiğinde taze nane koyarsınız ya, tadı daha "freş" olsun, daha nasıl desem daha daha olsun diye. heh işte öyle. yani böyle daha güzel ya da daha çirkin, daha mutsuz ya da daha mutlu değil, DAHA DAHA bir şey. Öyle yani...
ve buna bağlı olarak zamanı geri almak istiyorum ya da belki içten içe ileri. ya geri alıp daha çok sarılırım daha çok konuşur daha çok dinlerim ya da ileri alır...
ileri alır giderim, daha çok sarılır daha çok konuşur, daha çok anlatırım. ama duruyorum zamanın ortasında sevimli sevimli gülümseyerek.kafamı kaldırıp camdan dışarı bakıyorum, gülümsüyorum. "dünyada biri var" diyorum, "yanında olmamı isteyen biri var". bencilce mutlu oluyorum.

sonra bir şarkı açıyorum ve eşlik ediyorum. gelecekten haber veriyorum tam da şu an, "geleceğim" diyorum...

eşlik ettiğim şarkı: sakin-denek hayatım.mp3

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yağmur olup yağsan sen üzerime
Hiçbir derdin kalmaz geriye
Sen de olmayınca yalnızım bu şehirde
Gidersen yanına al beni de


Sevince kalbim elbet acı duyar
Sen de benim gibi seversen
Hep yanımda olmak istersen

O zaman biter birden bu acılar
Kendimden emin olmadıkça
Sen benim olamazsın ki
Asla.

Yağmur olup yağsan sen üzerime
Hiçbir derdin kalmaz ki geriye
Çünkü ne zaman ağlarsam kaderime
Kaderim beni alır içine...