yazlığa gitmek istiyorum. bu soğuk ama güneşli havada çiçek açmış kış ağaçlarına bakarak bir şeyler içmek istiyorum. Konuşmadan, huzurla. Kuş cıvıltılarıyla... Uyuyup uyuyup uyanmak istiyorum. Telefonum açık olsun ama hiç çalmasın, kimse "nerdesin, kimlesin" muhabbeti yapmasın istiyorum.
Sabah kahvaltımı sıkı sıkı giyinip balkonda ve sıcak çayla yaptıktan sonra güneşin beni ısıtma çabasına eşlik etmek istiyorum. Konuşmadan, sessiz... Kuş cıvıltıları olabilir evet. Belki enstrumental bir şeyler de olabilir, hayır demem. yanımda sevdiğim birileri de olsa hayır demem ama sussunlar. tartışmadan, hüzünlü şeylerden, geçmişten bahsetmeden huzura soyunalım. yoksa kimse olmasın sorun değil.
akşam hava tüm kızıllığını kaybetmeden uykum gelmese, bir dinlendirici filmle, iki yudum içkiyle sonlandırsam günümü. üşüyeyim biraz ama huzurlu olayım istiyorum.

Çok şey istemiyorum aslında. hava durumuna göre hemen bu cumartesi bile yapabilirim bunu. Ama fırsat yaratmayı reddediyorum her seferinde.
Denemek lazım...

Hiç yorum yok: