Peki vol.1

Peki çiçoda 6 dark brown ne?
Peki çiçodaki pınar ve dilara ne, doğan ne?
Peki "sen kaliteli orospuysan..." şeklinde başlayan cümle ne?
Peki ayhan ışık bıyıklı kız ne?
Peki şemsiyeyi bilerek unutacakken bilmeden unutmak ne?
Peki balkan lokantasında türlü+pilav ne?
Peki Jazz Stopta 9 şarap ne?
Peki Jazz Stopta gerzek fotoğrafçı ne?
Peki Jehan Barbur ne? Sen ne yani?
Peki "öylesine" ne?
Peki "Neden" ne?
Peki Ceren Tügen ne?
Peki benim Ceren Tügen'e "biz senin fırtına'yı söylediğin günler de biliyoruz" demem ne?
Peki Ceren Tügen'in de bana gülmesi ne?
Peki fotoğrafçıya çılgınca küfür ederken Ece'nin beni engellemesi ne?
Peki benim “heyyaa” tepkim ne?
Peki benim Ece’nin bilmediği şarkıları 2sn. önceden Eceye söylemem ve onun eşlik etmesini sağlamam ne?
Peki Ece'nin konsere giremeden gelmesi ne?
Peki benim doğalgaz kutusunun üstünde bulduğum kartpostalla sevimli olmam ne?
Peki peki jazz stoptan kaçmamız ne?
Peki dolores'in yakalanması ne?
Peki o saatten sonra Peyote ne?
Peki Peyote başlı başına ne abiii?
Peki Dolores'in yine non stop hizmette olması ne?
Peki Berkant'ın 3 zavallı kızla eğlenmesi ne?
Peki Musa ne ya, hakikatten ne ama ya?
Peki kocaman Cihan Bey ne?
Peki Salih ne abi? Ne yani?
Peki Dolores'in üstüne döktüğü şarap ne?
Peki Dolores'in çığlık çığlığa ve ağlamaklı; "bilu mesaja bak biluuu" demesi ne?
Peki Dolores'le bir hışım Line'a gitmemiz ne?
Peki Ece'nin Peyote'de kalmak istemesi ne?
Peki Ece'yi sarhoş ve mutlu halde yalnız başına Peyote'de bırakmamız ne?
Peki Line'a giderken Dolores'i sakinleştirme çabam ne?
Peki Line'a giderken bakkaldan bira almam ne?
Peki Line'da Korhan ve Müge ne abiii ? Hahahaahaha!
Peki Line'da karşıma çıkan kadim dostum Sean Parker ne?
Peki Sean'ın bana menthollü LARK alması ne ya, o sigara var mı ki hala?
Peki benim Sean'la bildiğin dertleşmem ne?
Peki benim Sean'a "fuck?" demem ve karşılığında "no, make love" cevabını almam ve bir anda tüm sarhoşluğumun gitmesine sebep olacak kadar utanmam ne?
Peki ben Sean'la sigara içip karı kız muhabbeti yapmam ne?
Peki tüm bunlar olurken bizim kızların dışardan beni izlemesi ve gülmesi ne? (ece ne ara geldi lan ?)
Peki Sean'ın her boku hatırlaması ne?
Peki benim bütün gece ve ertesinde Sean'a Shawn demem ne?
Peki Sean'ın ben yanından kalkarken zorla şapkasını bana vermesi ne?
Peki hiç Jazz Stop'tan kaçmamışız gibi arsızca tekrar Jazz Stop'a gitmemiz ne?
Peki Jehan Barbur'da 60 kişi olan Jazz Stop'un o saatte 500 kişi olması ne?
Peki o 500 kişiden 1'inin de Burhan Altıntop olması ne?
Peki yine Korhan'la Müge ne abii?
Peki benim Burhan Altıntop'un göbeğine vura vura dans etmem ne?
Peki benim orda başka bir şey hatırlamıyor olmam ne?
Peki ordan çıkmış yürürken ara sokaktaki Çöp Arabasına çıkmaya yeltenmem, beceremeyip tekrar yeltenmem, becerip pofuduk montumla bizim kızlara eller kollar sallayıp mutlu olmam ne abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii? Biri bunu açıklasın bana lütfen.
Peki gecenin sonunu hatırlamamam ne abi... Evet gerçekten hatırlamıyorum.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bi dakka benim dolmuşta ağlayıp sonra güldüğüm gece mi bu ?
evet oymuş, Dolores'e sordum şimdi : )
Peki benim dolmuşa binip önce ağlayıp sonra gülmem ne abiiiii? (ağladığımı hala reddediyorum ben gerçi.)
Peki bana bakıp acıyarak peçete veren kız! Sen ne yani?
Peki sonra eve 6'da gidip sonra duş alıp işe gitmem ne yani?

...


2 yorum:

Duygu Tekinel dedi ki...

sorgulama.

sapozhkelekh dedi ki...

gül geç ayol : )