Mealler

"bu olayda, bu lanet döngüde kimsenin üzülmesini istemiyorum"
meali: bir anlık hevesim benim huzurumu kaçıracak.

"huzurluyum"
bana iyi geldin, uyan ve evine git.

"ehem öhöm, ık bık, pırt"
bi sevişsek.

"ben onun üzülmesini istemiyorum"
ben onun üzülmesini istemiyorum.

"öp o zaman"
hadi sevişelim, sonra evine git.

"o seni önemsiyor, değer veriyor"
küçük o ablası, öyle deme, ağlar.

"sevişmek istersen gel."
acımdan kıvranıyorum.

"bu kadar mı zor"
neden bu kadar zor.

"o bunları anlayacak durumda değil"
ona bunları açıklamakla uğraşamam.

"o bunları kabullenemiyor"
kabullenmek yerine deneyip kalp kırarak öğrenmesi gerekiyor.

"söylediklerine çok alındı"
yazarın editi: bunu ben de çözemedim.


tüm bunlar olurken ben hiçbir şey söylememişim sanırım. "seni özledim" demiştim bir kere, o da karambole gitmişti. Sustum sonra. Daha çözümlenecek sözler var. Şimdi yorgunum ve sinirli. Ben de alındım, hadi benim kadar dert edin de göreyim. hıh.

Size bişey olmaz anacım. Sizin sırtınız yere gelmez, gözünüzden yaş düşmez. Rahat olun. Sizin gibi olabilmeyi çok isterdim.
Sevgiler.


Hiç yorum yok: