Kese Kağıdından Hayatlar...





"bana her yaklaştığında görünmeyen bir buhar,duman benden ona akıyor sanki"

"evet sapozh artık sevgilisiniz siz dedim kendime"

"sevinçten huzurdan gözlerim doldu adeta"

"ben bıraktım bi ara elini"

"biz niye böyle çocuklarız ya"

"insan bile bile aynı duvara kaç kez çarpar ya
malız oğlum biz mal"

"ona doğru döndüm gülümseyerek öptüm"

"seni özledim"

"içim daralıyor"

"bizse her şeyi dert ederiz"

"o seni, senin istediğin gibi sevmiyorsa, bu onun seni çok sevmediği anlamına gelmez."

"iki göğsümün arasına bıçak sokup yarıcam
içinden pis pis kurtlar çıkacak ve rahatlıcam sanki"

"mutluydum lan ben eskiden"


bir gün bi şarkı yaparsam, aralara bu sözleri serpiştireceğim. arkadan kısık bi sesle söyleticem birine. Cem adrian'a olabilir. Şimdilik.

Kese kağıdından hayatlar...
Kese kağıdından çocuklarız biz...
İçimize çiçek de koyabilecekken, buruşturup attılar bizi...

2 yorum:

ñ dedi ki...

"veda eder gibi deme."

sapozhkelekh dedi ki...

veda mı?
sana mı?
asla !