Ben hep kaybedenleri seviyorum, neden şimdi beni kimse sevmiyor?

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Cıkk, kimin gerçekten kaybeden olduğunu hiçbir zaman tam olarak bilemezsin.

sapozhkelekh dedi ki...

Sen de olmasan "adsız"

Adsız dedi ki...

Adsız olmak bazen güzel olabiliyor :) Etiketlerin, sıfatların vs. bu kadar önemli olduğu bir zamanda, gerçekten bazen güzel olabiliyor :))

sapozhkelekh dedi ki...

"adsız özlem"
diye bi şarkı var. O geldi bi anda aklııma.
sümsüper, dinle bence.

kevaşe dedi ki...

belki de kaybetmemişsindir?
bir yere saklayıp, sakladığın yeri unutmadıkça hiç bir şey 'kaybolmuyor' benim bildiğim. giden, durmayan, ölen, yiten ve her ne varsa ellerinden bırakmadıkça hiç kaybolmuyor, belki sadece olmuyor. belki de bilmiyorum. dur ben biraz daha okuyup yazılarını seveyim.

Adsız dedi ki...

Dinledim ve beğendim. Ama bu şarkıyı sen söylemeden tesadüfen dinleseydim sen aklıma gelirdin ;)
Nedense kendime hiç dokundurmuyorum, kaçmak mı? :))

sapozhkelekh dedi ki...

Kevaşe sana saygılarımı sunuyorum buradan. Çok haklısın gerçekten...Çünkü "sakladığın yeri unutmadıkça hiç bir şey 'kaybolmuyor' "

sapozhkelekh dedi ki...

...ve sevgili adsız dokunmadan dokundurmadan olmuyor. Hep bi' yerden yakalıyor.

Luciana dedi ki...

Kaybedenler Kulübü Filmini Sevenler Vakfı mütevelli heyeti üyesi Sn.sapozhkelekh Hanım asfagfdsgfd