KKK

-Gecen gün kalem ve silgi ilişkisini yazıyordum ya aslında kırmızı kurşun kaleme değinecektim.ama yazı aldı götürdü beni. Kırmızı kurşun kalem diyorum şimdi. Ben hiç sevmezdim.hiç demeyeyim,bana hakkı geçmiş kırmızı kurşun kalemler oldu hayatımda. az seviyorum ama ölse üzülürüm yaniJ her neyse.. KKK yani kırmızı kurşun kalem,öğretmenin gözüne girmek için bire birdir. Başlık atarsın,1,2,3,4,… diye sıralandırmayı yaparsın,havalı olur. Bir de yazı yazarken sayfanın sağ alt kenarı katlanmıyorsa tamamdır. Öğretmenin gözde öğrencileri arasına girmen için bir eksiğin yoktur. Ben kırmızı kalem yerine yeşil ya da mor kuru boya kalemlerimi kullanırdım. Hatta annem stilist olduğundan bin bir çeşit kurşun kuru boyası vardı. Böyle bizim 12lik ya da24lük setlerimizde olmayan renkler vardı. Onları çalıp okula götürürdüm,hava atardım. “Aaa nerden buldun” diyenlere bazen “kendim yaptım” diyordum.:Bazen de “Avusturya’dan, kamboçya’dan geldi” gibi, o yaşlarda haritada yerini bile gösteremeyeceğim yerleri söylerdim. Çok havalı olurdu. “aşık” olduğum bir çocuk vardı, Onurcan. Bana “bana o kalemlerden getirirsen seninle evlenirim” demişti. O an aşkım bitmişti ona.”kendimi kullandırtacağımı sanıyorsan yanılıyorsun” demiştim artık hangi film ya da diziden duymuşsam… J KKK’e geri dönelim. KKK alırdı bana babam ve bir de ataç. Çünkü ben sayfanın yanını kıvırırdım yanlışlıkla.babam da öğretmen beni sevsin diye elinden geleni yapardı.Öğretmenim de Şerife Akşar’dı.muhtemelen yaşıyordur,kim bilir ne yaptı ne etti… bazen kırmızı kalemin ucunun sivriliği giderdi. Ben kalem tıraşı çok sevdiğim için asla kalem tıraşsız gezmezdim hala da öyle,çünkü uçlu kalemi sevmiyorum ben elim ağrıyor yazarken. Neyse kalem tıraşı olmayan zavallılar,koyu ve dikkat çekici yazmak için kalemin ucunu ağızlarına sokup ıslatır,sulu boya gibi yazarlardı. İğrenç olurdu,pisliğin daniskası olurdu. Her şey bi kenara KKK’e ayıp olurdu,saygısızlık olurdu.ben yapmazdım. Çok sıkışınca KKK ile bastırarak yazardım yine koyu olurdu.Kırmızı kalem severdi o yüzden beni.6sınıftan sonra pek kullanmadım.ama özlüyorum bazen onu. Ne de olsa 5 yıl aktif bir şekilde yer aldı okul hayatımda. Ay lav yu KKK.

1 yorum:

Luciana dedi ki...

“Avusturya’dan, Kamboçya’dan geldi” ay çok güldümmmm ^_^

ps. KKK'nın biri siyah kalmış. Bilerek mi?